Tip van de Week: Scrabble/WordFeud ring

27 Feb

Afgelopen week zag ik bij JONG het item over Nikkie Tutorials, waar ik verliefd werd op haar ring. Na even goed gezocht te hebben op internet, waren er meerdere sites die een vergelijkbare ring aanboden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de ring van KoningKado.nl.

Niet alleen Nikkie heeft de ringen ontdekt, maar ook Pixie Lott & Peaches Geldof. Ja ik heb het over Scrabble/Wordfeud ringen – I Love Them! Je kan de tegels herkennen van spelletje Scrabble of de online/mobiele versie, Wordfeud. Nu zijn de letters ook verkrijgbaar als ring – how cool is that!?

De originele steentjes van Scrabble zijn verwerkt tot ring, met een verstelbare band – waardoor iedereen de ring past. Van kleine vingers tot wat dikkere/langere, iedereen past ze!

Ik vond de ringen zó leuk; dat ik afgelopen week 1 besteld heb bij KoningKado. De volgende dag kwam het pakketje binnen & maakte ik het pakketje met een grote glimlach open & haalde het zakje eruit. Op slag werd ik nog verliefder, wát een toffe ring! Ik heb de letter L besteld, waar een letterwaarde van 2 bij staat. Hierbij mijn ring:

De ring die ik besteld heb, kostte €7,95 – waar bij KoningKado géén verzendkosten overheen komen! Hoe fijn is dat! De ringen zijn er in alle letters van het alfabet, maar check wel even of ze op voorraad zijn – anders duurt de verzending/bestelling langer dan 1 dag. Tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve reacties op de ring gehad, en dat het weer typisch iets voor mij was – maar goed ook! Want dan kunnen jullie ook weer meegenieten van een nieuwe trend!

 

 

Wat vinden jullie van een Scrabble Ring?

4 Reacties to “Tip van de Week: Scrabble/WordFeud ring”

  1. Monique Smits 27 februari 2012 bij 10:59 #

    Wat een leuke verhaal! Veel plezier met je ring! Groeten, Monique van Koning Kado

  2. Mariette 27 februari 2012 bij 11:52 #

    Ik vind ze echt super schattig en denk erover om zelf ook eentje te bestellen.

    Liefs, Mariette

  3. mysupersweetlife 27 februari 2012 bij 14:44 #

    Ik vind die ringen ook erg leuk!

    Wat heb je ook een leuke blog, ik ben je blog meteen gaan volgen via bloglovin.
    Hopelijk neem je ook een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  4. Vera 28 februari 2012 bij 00:27 #

    haha, echt heel erg tof!

Geef een reactie

