Start Spreading The News …

28 Feb

I’m leaving the 26th of April, I want to be a part of it – New York New York!

EINDELIJK! Na jaren gedroomd te hebben van een trip naar The United States of America, gaat het nu eindelijk maar toch gebeuren. Op 26 April stap ik om 10:30 Nederlandse tijd op het KLM vliegtuig naar JFK Airport in New York City! Daar zal ik dan om 13:00uur Amerikaanse tijd om in een shuttle busje te stappen naar The Paramount **** Hotel. Dit prachtige hotel ligt in Midtown Manhattan ligt om de hoek van Broadway & Times Square, midden in het gedruis van deze wereldstad.

Natuurlijk zullen de bezienswaardigheden die iedereen kent van NYC aan bod komen; van The Empire State Building, Statue of Liberty, Ground Zero tot Brooklyn Bridge, Central Park & Times Square. En nee, natuurlijk zal ik de winkels niet achterlaten zonder mijn voetstappen er in te hebben gezet; shoppen till we drop! Helaas zal er ook weer een tijd van gaan zijn, op 2 Mei zal ik om 22:50u weer op het vliegtuig stappen vanaf JFK Airport naar Schiphol, om daar weer om 12/13u ’s middags weer aan te komen – hopelijk met een niet zo’n hele grote jetlag!

Zijn jullie al eens in NYC geweest? Zo ja, tips om ergens heen te gaan of te gaan shoppen?

2 Reacties to “Start Spreading The News …”

  1. Vera 28 februari 2012 bij 13:55 #

    Ik ben er nog nooit geweest, maar zou het zo tof vinden! You’re lucky 🙂

  2. Mariette 28 februari 2012 bij 14:37 #

    Jaloezieeee!! Wow echt leuk dat je naar NYC gaat, heeeel veel plezier!
    Ik ben er nog nooit geweest…

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

