Het Bavaria Jurkje 2012

18 Apr

Net zoals 2 jaar geleden komt Bavaria met het Oranje-supporters jurkje voor het komende EK Voetbal in Polen & Oekraïne. Twee jaar geleden werd het jurkje DutchDress ontworpen door Olcay Gülsen onder het SuperTrash label. Dit jaar is de eer gegaan naar de zusjes Spijkers & Spijkers; met de V-Dress. De V voor Victory staat natuurlijk voor de V-hals; maar ook grappig gevonden door de zusjes voor een bestelling van 2 bier .. hihi! Twee jaar geleden was de jurk in volledig oranje – met een rood/wit/blauwe ceintuur; dit jaar zijn de Nederlandse vlag kleuren direct in het jurkje gevoegd.

Persoonlijk vind ik het jurkje van 2 jaar geleden vrouwelijker, spannender en leuker – die van dit jaar is wat minder gericht op de vorm van de vrouwen – alleen het rokje van het jurkje vind ik wel weer leuk. De kleuren combinatie van dit jaar is natuurlijk helemaal opgehipt door de trend van dit moment color blocking. Al ben ik meer van de details, en vond ik het rood/wit/blauwe ceintuur van het vorige jurkje véél leuker.

Welke vinden jullie leuker? Om even het geheugen op te frissen, hier een vergelijking van de 2 jurkjes;

Oh voor wie het 2012 jurkje wil hebben, je krijgt ‘m gratis bij een kratje Bavaria bier vanaf 7 Mei aanstaande! Wees er snel bij, want als ze net zo snel gaan als 2 jaar geleden; zit je straks vast aan Marktplaats – en betaal je er belachelijk veel voor 😉

2 Reacties to “Het Bavaria Jurkje 2012”

  1. nailingthis 18 april 2012 bij 21:06 #

    Ik heb er echt helemaal niets mee, sterker nog, ik vind ‘m zo truttig dit jaar :S Maar goed, ik ben sowieso geen jurkjes drager (alleen ’t woord jurkje al haha *walg*) dus misschien dat ’t daaraan ligt.

  2. laura 18 april 2012 bij 22:09 #

    Ik vind die nieuwe leuker qua kleur, maar volgens mij zitten ze echt als een hobbezak! Ik hou het lekker bij mijn dutchdress!

Geef een reactie

