Shoplog Kruidvat 1+1

20 Apr

Het is alweer een tijdje geleden, maar Kruidvat had de 1+1 gratis actie op álle make-up afgelopen week. Natuurlijk moest ik ook even mijn slag slaan, en kwam met ‘maar’ 4 artikelen thuis; ‘

Ik moest weer een nieuwe topcoat hebben, dus nam ik de standaard one maar weer eens mee van Catrice – Quick Dry & High Shine. Ook al is het niet 1 van de beste topcoats ever, hij voldoet aan mijn eisen; geeft een mooie glans & werkt als een topcoat. Normaal kost deze topcoat €2,50 – met de actie dus maar €1,25.

Verder nam ik nog de Intensif’ Eye – Wet & Dry Shadow mee, de 050 – Lunch At Tiffany’s. Een prachtige intense bruine kleur met veel shimmer, die alleen maar intenser wordt als je ‘m wat vochtig maakt. Ik ben erg benieuwd naar deze eyeshadow! Normaal kost deze oogschaduw €3,79 – met de aanbieding dus maar €1,90!

Mijn 3e product is de Rimmel London Glam Eyes Professional Liquid Liner. Normaal gebruik ik een quickliner van Clinique, en ben nu wel eens benieuwd naar een zwarte eyeliner. Met normale eyeliners kom ik niet ver, dus ben erg nieuwsgierig hoe een zwarte liquid eyeliner bij mij z’n werk doet. Normaal kost de liquid eyeliner €6,99 en met de aanbieding van 50% dus maar €3,50!

Verder las ik laatst bij collega’s van BeautyScene.nl dat de Maybelline Volum’ Express – The Falsies Flared een uitermate geweldige mascara is. Aangezien ik een paar maanden geleden een nieuwe mascara gekocht had, Lancôme Hypnôse Doll Eyes, maar hier kreeg ik een allergische reactie op – wat uiteindelijk kwam tot een infectie. Hierdoor was ik zo goed als verplicht terug te gaan naar mijn oude vlekkerige mascara. Daarom heb ik deze nu meegenomen, en ben érg benieuwd hoe deze bevalt. Hier natuurlijk snel meer over! Normaal kost de mascara €14,99 – maar met de aanbieding dus €7,50!

Geef een reactie

