EK-Jurk Part II

16 Mei

Na Bavaria met haar EK-jurkje, en Heineken met z’n EK-shirt, komen deze keer de Modemeisjes met hun eigen ontworpen EK-jurk. De zoveelste in de rij dus!

De Modemeisjes Josh Veldhuizen, Maria Tailor en Tamara Elbaz hadden al eerder stukken ontwikkeld voor Lake Side – waar ze afgelopen weken werden verkocht. En nu dus ook deze EK-jurk; hun motivatie om de jurk te ontwikkelen lag vooral bij het feit dat ze niet wouden juichen in een te over-sized voetbalshirt of gewone jeans – maar een sexy oranje jurkje.

Het jurkje is van denim; basic, strak en érg betaalbaar – want voor €25,- ben je al eigenaar van dit súper leuke jurkje! Het jurkje is verkrijgbaar vanaf 7 t/m 13 Juni bij 1 van de 90 Lake Side winkels of via hun webshop!

Ik ben persoonlijk érg(!!) fan van dit jurkje; zoals ik al eerder gezegd had, valt het EK-jurkje van Bavaria me érg tegen van dit jaar & was bijna van plan mijn oude Supertrash Bavaria jurkje uit de kast te halen. Maar na het zien van deze jurkjes ben ik om, ik sta op de eerste verkoopdag voor de deur van de Lake Side!

Wat vinden jullie van het (zoveelste) EK jurkje?

Eén reactie to “EK-Jurk Part II”

  1. mysupersweetlife 16 mei 2012 bij 20:18 #

    Wat een leuk jurkje zeg! Deze is wel iets modieuzer!
    Liefs

Geef een reactie

