Beautyaankopen!

24 Jun

Gisteren was ik even met m’n ouders in de binnenstad van Groningen aan het shoppen geslagen – en hoe goed ik geslaagd ben zie je wel op de foto hiernaast 😉

Bij ICI Paris XL was een aanbieding met nagellak van 2 stuks voor €9,95 & daar had m’n moeder een donker roze lak gezien, en wou mij dan één cadeau doen. Ik heb gekozen voor nummer 670 – Diamonds & Pearls – een hele mooie volle roze/peach-achtige kleur met een shimmer erin. Dus voor maar €4,50 heb ik nu een prachtig exemplaar toegevoegd aan m’n nagellak stash!

Toen kwam ik bij de Kruidvat uit, en stond er bij de kassa een mandje met veel make-up voor maar €0,50!! Van Maybelline tot Essence tot L’Oreal – allemaal maar 50 cent! Na even gegrabbeld te hebben, kwamen een lipliner, eyeliner en lipgloss naar boven. De mint-groene eyeliner is van Gosh met nummer 004 – Green Boost. Ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde eyeliner, een grijze, maar dit vond ik wel een leuke uitdaging om hier wat leuks mee te bedenken! Verder zat de rode lipgloss van Catrice Nymphelia LE tussen – 01 Spring Kiss. Ik heb wel rode lipsticks, maar lipglosses in die kleur miste ik nog! En nog een roze/rode lipliner van Gosh kwam ook nog in de bak naar boven; een volle perzik kleur – die zelfs nog helemaal in folie zat; dus niet al getest was door menig vrouw of de kleur goed was. Er lagen zelfde soort kleuren in de bak, waardoor ik ‘m even kon testen qua kleur – en deze in folie kon meenemen. Binnenkort zal ik ze wel even swatchen zodat jullie ook een idee hebben van de kleur! 🙂

Geef een reactie

