Persoonlijke Update

4 Sep

Na een tijdje van afwezigheid, probeer ik beetje bij beetje BeautyStylista weer op te pakken. Afgelopen weken ben ik vooral druk geweest op mijn nieuwe werkplek, Prinsenhof Hotel in Groningen. Vanaf 1 Augustus ben ik werkzaam bij dit prachtige bedrijf; waar de eerste maand nog veel schoonmaak- en sjouw werkzaamheden gepland stonden. Waar wij aanstaande donderdag de eerste gasten mogen verwelkomen in ons nieuw geopende hotel met 4-sterren plus classificatie. Niet alleen een hotel is gevestigd in het immense pand, ook nog een Grand Café (incl. eigen patisserie) en à la carte restaurant (vanaf Oktober). Dus mocht je een keer in Groningen zijn, kom gerust een keer langs voor een kopje koffie, borreltje of diner!

Prinsenhof Hotel Groningen – Martinikerkhof 23 – Groningen

Natuurlijk heb ik alle beauty, fashion en lifestyle nieuwtjes gewoon bijgehouden ondertussen dat ik druk was op mijn werk. Nu ik wat meer regelmaat in mijn werkdagen en uren heb, kan ik weer volop bezig met BeautyStylista gedurende mijn vrije dagen!

Geef een reactie

