Tip van de Week: Nivea Natural Oil

5 Sep

Een erg bruikbare tip van mijn moeder, wil ik deze graag delen met jullie. Ik gebruik al jaren Nivea Natural Oil om mijn huid na het douchen een verzorgende en hydraterende finish mee te geven. Nu las mijn moeder laatst een trucje met dezelfde olie, maar dan te gebruiken op een compleet andere manier van verzorgen.

In mijn 2-dagelijks gebruik, smeerde ik me in met de Natural Oil voor een zachte huid. Nu gebruik ik de olie sinds een paar weken op dezelfde manier maar spoel ik het niet direct af. Op mijn benen, oksels en bikinilijn laat ik de crème zitten. In plaats van scheerschuim te gebruiken, voed deze olie de poriën en vervangt het goed de schuim van andere merken. Vaak als ik mijn oksels of bikinilijn scheerde, kwamen vaak rode (irritatie) plekjes ervoor terug. Nu dat ik deze olie gebruik, komen deze rode plekjes niet terug & maakt het scheren van benen, oksels en overige plekken stukken aangenamer zonder irritatie na het douchen!

Ik moet er even bij zeggen, dat ik natuurlijk niet weet of het voor iedere individu/huidtype geschikt is om deze methode toe te passen. Let dus goed op als je het uit wil testen, of het geen vreemde huidirritaties achter laat. 

Geef een reactie

