SuperTrash introduceert ..

6 Sep

Madame SuperTrash nu in de online shop verkrijgbaar!

Één van de meest geweldige merken, wat mij betreft, vind ik SuperTrash. Toen ik de mail kreeg van SuperTrash dat het lingeriemerk van het merk ook op internet verkrijgbaar ging worden, werd er toch wel iets erg blij in me! Deze geweldige lingerie lijn met slips, BH’s, badjassen/kimono’s en slipdresses in de collectie. Hier een paar van mijn favorieten:

Pushy Dot Apple Blossom – €44,95Skinny Dress Shape – €79,99

Gimme Uni Zwart – €74,99

Ik moet toegeven dat sommige items op de website erg aan de dure kant zijn. Maar als je de kwaliteit van normale SuperTrash items ziet, zal dit hetzelfde zijn voor Madame SuperTrash zijn.

Wat vinden jullie van de Madame SuperTrash lijn?

Geef een reactie

