Commercial Chanel No.5

22 Okt

Zoals jullie wellicht al hebben gezien op TV en internet is Chanel weer met een nieuwe celebrity commercial gekomen voor het parfum Chanel No.5. Deze keer is Brad Pitt de gelukkige die het populaire parfum mag promoten voor Chanel.

Persoonlijk vind ik de commercial erg simpel maar wel treffend. Het is voor het eerst, wat ik me kan herinneren, dat een mannelijke celebrity het geurtje vertegenwoordigd. De commercial komt een beetje op mij over alsof Chanel een budget heeft bepaald voor de commercial; en deze eigenlijk al op was bij het aanstellen van Brad Pitt. Het presenteert wel de geur wel enorm; strak, representatief en bekend. Moet wel zeggen dat ik de vorige commercial met Nicole Kidman mijn all-time favorite blijft!

Wat vinden jullie van de commercial?

Geef een reactie

