Kate Moss Lipstick No.101

27 Nov

Ik ben al lang fan van de Rimmel lipsticks die onder de Kate Moss collectie vallen. Nu is er weer een nieuwe collectie uitgekomen met een matte finish. De collectie bestaat uit 6 nieuwe kleuren; van rood tot nude. En aangezien ik niet echt van de opvallende lipsticks hou, koos ik voor de lichtroze variant #101.

20121123-153533.jpg
De verpakking lijkt erg op de vorige serie van Kate voor Rimmel; alleen is deze keer de flacon rood gemaakt in plaats van zwart. Dit valt natuurlijk veel meer op & geeft een luxe uitstraling. Het Rimmel kroontje en Kate haar signature kon natuurlijk niet achterblijven, en zijn ook deze keer erop geplaatst.

20121123-154437.jpg
De kleur is mooi vol roze en geeft een hele zachte manier van aanbrengen. De matte finish is duidelijk te merken zonder enige shimmer, glans of sparkle. Dit vind ik juist ten voordele van deze lipstick, hierdoor blijft de kleur behouden en heel vrouwelijk en elegant.

20121123-154738.jpg
Aangebracht op m’n lippen vind ik de lipstick alleen maar mooier worden, met een fijne structuur en mooie finish als resultaat. De lipstick blijft ook lang zitten, maar heeft na een paar uur zijn beste tijd wel gehad; gelukkig geldt dat voor 90% van de lipsticks die verkocht worden!
Al met al ben ik méér dan tevreden met de #101 lipstick uit de nieuwste Kate Moss voor Rimmel collectie. Stiekem ben ik er al zo verliefd op dat ik standaard 1 in m’n tas heb zitten, en een 2e heb gekocht voor thuis!

Gebruiken jullie een product uit de nieuwste Kate Moss voor Rimmel lijn?

Geef een reactie

