Blogsale – Nagellak!

8 Dec

Ik heb maar eens mijn nagellak stash goed uitgezocht & aangezien ik in Januari ga verhuizen scheelt het me genoeg in sjouwen naar m’n nieuwe huis. Na 2 enorme bakken te hebben uitgezocht, kwam ik op een totaal van 36 lakjes waar ik afstand van ga doen. Ben je geïnteresseerd in een lakje, meerdere of de hele set van 36 lakjes? Laat het me weten via een comment hieronder, of mail me op beautystylista@hotmail.com!

foto (1) foto (2) foto (3) foto (4) foto (5)

Hier nog een lijst met alle namen, nummers en merken van de lakjes:

Gosh: #595 – Miss Sweety
Etos: Long Lasting Polish – Rood
Miss Sporty: Koraal Rood
Rimmel London: #420 – Aqua Cool
Essie: #74 – Tart Deco
Maybelline NY: #130 – Wit & #155 – Crème
China Glaze: #1004 – Holly-Day (Kerst collectie)

Essence:
Nail art – #09 – Mysterious Black & #08 – Juicy Coral
Nail art Stampy Polish – #03 Stamp me! Silver
Color & Go – #42 Dress for a moment
Nail color3 – boys are back in town & it’s just a little crush (duo!)
Limited edition Crystalliced – #01 It’s a snowwoman’s World
Limited Edition Natventurista – #02 Mother Earth is watching you
Crackle top coat #01 Crack me! black
Ballerina Backstage – #01 – Dance the Swan Lake

Catrice:
Limited Editions:
Big City Life – #C02 Berlin & #C03 Sydney
Ultimate Nudes – #050 Moulin Rouge
Bohemia – #C01 Yes You Tan & #C02 Bring me terra copper!
Welcome to Las Vegas – #C02 Alluring Night & #C03 Star of the show

#140 – Let’s mauve On
#190 – Wrapped around my finger
#280 – London’s Weather Forecast
#300 – Be my Millionaire
#330 – Absolutely Chinchilly
#390 – How I Matt Your Mother
#480 – Miss Piggy Reloaded
#530 – Up In The Air
#570 – Beavis & Mud-Head
#620 – Captain Sparrows Boat
#690 – Sing; Hey Dirty-Lilah
#770 – Put lavender On agenda

Geef een reactie

