Creatieve poezenmand

30 Jan

Als er iemand een Apple freak is, ben ik het wel! Het enige wat nog ontbreekt in mijn appeltjes collectie is een Macbook AIR of Pro, dus stiekem gaat mijn spaarpot weer aangevuld worden tot ik daar genoeg euro’s voor heb. Om een beetje op de hoogte te blijven van alle Apple-ontwikkelingen, nieuwtjes en feiten check ik zo’n 3-4x per week de Apple website en de website One More Thing– waar Nederlandse (nog ergere) Apple freaks werkelijk álles bijhouden met betrekking tot producten, accessoires en weetjes. Op die laatste kwam ik het volgende tegen: een geupcycle’de iMac.

Voor de jonge lezeressen onder ons, of de mindere Apple freaks – de allereerste versie van een Apple computer was de iMac, een lompe grote computer met verschillende back-colors van groen, blauw, rood, roze et cetera.

Apple iMac

Ik weet nog heel goed dat ik af en toe op een zaterdag bij m’n vader op het werk was (hij werkte toen in een foto/video zaak die als één van de weinigen Apple computers verkochten destijds) en ik compleet verliefd was, ja toen al, op die leuke gekleurde computers! Nu worden ze helaas niet meer verkocht, want wat had ik er graag 1 gehad – ook al is ‘ie lomp, groot en onhandig – I love it!

Nu hebben creatievelingen er wat anders van gemaakt; een poezenmand! Het enige wat nodig is, is alles binnenin de computer eruit halen en de boxen van de binnenkant aan de achterkant van de computer plaatsen om zo schommelingen te voorkomen & je hebt de meest cute poezenmand éver!

iCat ?

Heb je geen oude iMac of ben je gewoon te lui om dit te maken; heeft het Amerikaanse Atomic Attic een webshop met allerlei geupcycle’de producten. De poezenmand (incl. gekleurd kussentje voor onderin!) kost daar €98.48 + verzendkosten als je ‘m besteld vanuit Amerika! Als ik een kat had gehad, had ik absoluut zo’n mand besteld – want zelfs van zo’n gadget gaat mijn Apple hart sneller kloppen, en zeg nou zelf – is het niet schattig om zo’n poes in dat mandje te zien liggen?! *smelt*

Eén reactie to “Creatieve poezenmand”

  1. Mariette 30 januari 2013 bij 17:24 #

    Haha zo cute!

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

